I ETAP TEGOROCZNEGO WEWNĄTRZSZKOLNEGO KONKURSU JĘZYKOWEGO ZA NAMI :)
W konkursie wystartowało 12 uczniów z klas 7 Szkoły Podstawowej oraz 2 i 3 Gimnazjum z prezentacjami dotyczącymi znanych postaci z kręgu języków obcych nauczanych w naszej szkole.
Komisja złożona z nauczycielek języków: francuskiego – pani Anny Bochowicz, hiszpańskiego – pani Iwony Słabosz i niemieckiego – pani Marty Kozak oraz przedstawicielki Rady Rodziców – sponsora stypendium językowego - pani Anny Fus, obejrzały z uwagą wszystkie prezentacje.
A było co oglądać...
Zobaczyliśmy przedstawienie teatrzyku kukiełkowego „Muzykanci z Bremy” (Zosia Banaś i Gosia Książyk), wywiad z Braćmi Grimm (Ania Piasecka i Gabrysia Ciurkowska) oraz spotkaliśmy się ze znaną panią neurobiolog Tanią Singer (Emilka Goszczyńska). Opowiedziała nam o sobie również XVIII wieczna astronomka Caroline Herschel (Monika Żyła) a pewna turystka, troszkę zagubiona w Wiedniu, zabrała nas do muzeum z obrazami KlimtaJ (Julka Mikos). Wysłuchaliśmy wykładu naukowego na temat Immanuela Kanta (Mateusz Miziołek) a Czerwony Kapturek we własnej osobie zrobił na komisji również duże wrażenie (Laura Kurzac). Skoczek Andreas Wellinger pochwalił się nam swoimi sukcesami (Magda Wierzbicka i Łucja Majcher) a Mozart miał w dniu konkursu drobną kontuzję na WF;) i dopiero kolejnego dnia opowiedział nam o swoim życiu (Ula Makowska).
DRODZY UCZNIOWIE (a właściwie prawie w większości UCZENNICE) komisja była pod wrażeniem profesjonalizmu, kreatywności i różnorodności Waszych prezentacji. Oceniłyśmy sumiennie Wasze dokonania, nikt nie zdobył mniej niż 75% punktów, a oceniane były i poziom merytoryczny prezentacji i forma, elementy języka obcego i estetyka wykonania pracy a także dbałość o zainteresowanie odbiorców.
GRATULACJE!!!
Do kolejnego etapu przeszli:
- Ula Makowska 7b
- Magda Wierzbicka 7a
- Łucja Majcher 7a
- Ania Piasecka 2b
- Mateusz Miziołek 2a
- Gabrysia Ciurkowska 2b
- Julia Mikos 7a
- Gosia Książyk 3a
- Zosia Banaś 3a
- Emilka Goszczyńska 3b
- Monika Żyła 3b
- Laura Kurzac 3b
Zapraszamy do drugiego etapu z języka angielskiego.